מאמרים ומדריכים

עם התפתחות הטכנולוגיה והתקדמות העולם הפיננסי נכנס לחיינו כוכב חדש - המטבע הדיגיטלי. מטבע דיגיטלי כשמו כן הוא, מטבע קיים בעולם הדיגיטלי, את המטבעות הדיגיטליים אנחנו שומרים בארנק הדיגיטלי שלנו ואנו יכולים להעביר אותם או לקבל אותם מכל מקום בעולם ובכל רגע נתון

מה זה ארנק דיגיטלי? מה ההבדל בין ארנק קר לארנק חם? איך מתפעלים את הארנק ואיפה קונים ארנק דיגיטלי - המדריך המלא שיענה על כל השאלות שלכם

איך קונים ביטקוין? איך משקיעים בביטקוין? אלו שאלות שחוזרות על עצמם שוב ושוב הכנו עבורכם את המדריך היחיד שתצטרכו בכדי לצאת לדרך

איך להשקיע בביטקוין? לפני שמתחילים להשקיע בביטקוין, יש להבין את העקרונות הכלכלה המבוזרת ולבצע את ההשקעה בצורה חוקית, בטוחה ומתוך הבנה מוחלטת של שוק המטבעות הדיגיטליים.

הביטקוין הוא המטבע הדיגיטלי הראשון בעולם, כבר בשנים האחרונות המטבע זכה לתשומת לב רבה מכלל הגופים והמוסדות הפיננסים הגדולים ומתחיל להפוך למטבע לגיטימי. לפני קניית ביטקוין ישנם שלבים שחייב לבצע ובמאמר זה נספק מדריך מקיף על איך לקנות ביטקוין בצורה בטוחה ויעילה.

קריפטו ומטבעות דיגיטליים הובילו בשנים האחרונות לשינוי משמעותי בעולם שוק ההון.

בואו להכיר את העולם המרתק שמתפתח סביב המסחר בקריפטו ובמטבעות דיגיטליים.

השקעות בביטקויין כמו שאר המטבעות הדיגיטליים הפכו לנושא חם בעולם שוק ההון והטכנולוגיה בימים אלו.

עולם הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים מביאים עימם שני תחומים עיקריים - השקעות בקריפטו ומסחר בקריפטו.

הכנו עבורכם מדריך מפורט על פתיחת ארנק Ledger Nano X

ישנן שתי דרכים ליצור חשבון Bybit. אתם יכולים להירשם עם כתובת הדוא"ל שלכם, או עם מספר הטלפון הנייד, מה שיותר נוח לכם להשתמש. אתם יכול גם לבחור להירשם דרך המחשב או בטלפון הנייד.

ישנן שתי דרכים ליצור חשבון MEXC. אתם יכולים לבחור להירשם עם כתובת הדוא"ל שלכם, או עם מספר הטלפון הנייד, מה שיותר נוח לכם להשתמש. אתם יכולים גם לבחור להירשם דרך המחשב או בטלפון הנייד.

המדריך המלא לפתיחת חשבון Kraken

לימודי מסחר בקריפטו באשדוד בחדר המסחר המתקדם בישראל

עולם הקריפטו מסקרן ומרתק הלמידה והרצון להתקדם ולהרוויח אלו נושאים שלא יודעים גבולות ולא יודעים גיל

קורס קריפטו למתחילים שונה לגמרי מקורס קריפטו למתקדמים ישנם מושגים בסיסיים שחייבים להכיר.

למטבעות הדיגיטליים יש את הפוטנציאל לשנות את העולם הפיננסי שאנחנו מכירים.

מסחר בקריפטו ללא ידע מוקדם במתמטיקה או כלכלה כל אחד יכול!

USDT ו-USDC הם שני סוגי מטבעות יציבים, שהם מטבעות קריפטו המוצמדים לערך של נכס ספציפי, במקרה הזה לדולר האמריקאי.

כשמדובר בהשקעה במטבעות קריפטו, השאלה עם כמה כסף כדאי להתחיל היא שאלה נפוצה. אחרי הכל, שוק הקריפטו ידוע בתנודתיות שלו, וטבעי לרצות להיות זהירים כשנכנסים להשקעה מסוג זה.

מסחר יומי, מסחר סווינג והשקעות לטווח ארוך הם שלוש סוגי מסחר פופולריים הנמצאים בשימוש נפוץ בשוק מטבעות הקריפטו. לכל אחד מהם יש מערכת מאפיינים משלו והוא מתאים לסוגים שונים של משקיעים ולתנאי שוק שונים, כמובן שמשקיע מנוסה יכול גם לשלב בין כולם.

הכנו לכם מדריך מפורט שלב אחרי שלב איך בדיוק לפתוח חשבון באפליקציית המסחר Binance

ישנם 2 סוגי ארנקי קריפטו- ארנק קר וארנק חם, אבל מה זה בעצם אומר? המאמר הבא יעשה לכם סדר בבלאגן ויסביר לכם לעומק מה זה בדיוק כל אחד מהם

אחד הצעדים הראשונים שתצטרך לנקוט הוא להבין כיצד להעביר את הכסף שלך מחשבון הבנק שלך לארנק קריפטו או לבורסה. להלן השלבים שעליך לבצע כדי להתחיל

כסוחר בעולם הקריפטו, חשוב להישאר מעודכן במגמות ובחדשות האחרונות בשוק. האפליקציות הנכונות ומקורות החדשות הנכונים בטלפון שלך יכולים לעזור לך לקבל החלטות מושכלות ולהישאר לפני המשחק.

העולם שלנו משתנה בקצב מהיר מאוד. מטבעות קריפטוגרפיים - ביטקוין, את'ריום, טטר וישנם עוד רבים כמובן - הם דוגמה מצוינת למספר מגמות בולטות: הרצון לצמצם את שליטת הממסד (במקרה זה הבנקים המרכזיים של המדינות השונות), המעבר ממוצרים פיזיים למוצרים דיגיטליים וכמו כן החיפוש אחרי דרכים לייעל את הכלכלה העולמית. עוד שינוי משמעותי במאה ה-21 הוא המודעות למשבר האקלים. היום אנחנו כבר לא יכולים להתעלם יותר מהסיכון הממשי להמשך החיים על פני כדור הארץ במתכונת הנוכחית, ובהתאם הצורך לעדכן הרגלים. יש הטוענים כי שתי התופעות הנ"ל - התחזקות מעמדם של המטבעות הדיגיטליים וההכרח למזער את ההשפעה השלילית שלנו על הסביבה - סותרות זו את זו. החשוד העיקרי הוא הביטקוין, והשאלה היא האם אכן תהליך הכרייה של המטבע הפופולרי מחייב השקעת אנרגיות רבות, יקרות ומזיקות.

אילון מאסק הוא אחד האנשים העשירים ביותר בעולם, ובנקודות זמן מסוימות אף מדורג במקום הראשון ברשימת עשירי תבל. אילון מאסק הוא גם אדם שמכוון לחדשנות - בין אם בשוק כלי הרכב החשמליים (טסלה), בין אם במסע לכיבוש החלל (SpaceX), בין אם בניסיונות ליצור ממשק בין המוח האנושי למחשב (נויראלינק) ובין אם בתחום שדרוג מערכות התחבורה (באמצעות The Boring Company, שכורה מנהרות בהן יוכלו כלי רכב לנוע במהירות של מאות קמ"ש). אילון מאסק הוא גם אדם שאוהב מאוד תשומת לב - וכשמחברים את כל המרכיבים הנ"ל ביחד, אין פלא שהיזם יליד דרום אפריקה משפיע לא מעט גם על עולם הקריפטו.

המציאות שבה אנחנו חיים משתנה בקצב מהיר מאוד. שוק הקריפטו הוא דוגמה מצוינת לכך: עד 2008 כלל לא היו מטבעות דיגיטליים, ולמעשה רק בשנה זו הוצג הרעיון התיאורטי של הביטקוין (במאמר בשם Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System שעליו חתום "סאטוֹשי נַקאמוֹטוֹ", שם שלא ברור אם הוא אמיתי או לא, ואם מדובר באדם אחד או קבוצה של אנשים). המטבע עצמו החל להיות מופץ ב-2009, ובשנתיים הראשונות כמעט ולא היה מסחר בו. כיום הביטקוין פופולרי מאוד, ואליו הצטרפו מאות מטבעות דיגיטליים. הנתח של הביטקוין בשוק הקריפטו הוא כ-40%, המטבע השני מבחינת הפופולריות שלו, האת'ריום, חולש על כ-15%, ועוד שמות מוכרים הם ה-USDT, טטר, קרדאנו, סולאנה ודוג'קוין. יחד עם זאת ישנם עוד קרוב ל-50 מטבעות ששווי השוק מוערך בלמעלה ממיליארד דולר, כך שמדובר בתחום דינמי ועתיר אפשרויות.

בשנת 2008 הגיח לעולם, וליתר דיוק למרחב הדיגיטלי, מטבע חדש - ביטקוין. אחריו צצו עוד מטבעות מבוזרים, וכיום שוק הקריפטו מעורר עניין הולך וגדל, כשעוד ועוד אנשים מנצלים את ההזדמנויות הטמונות בו. העצה החשובה ביותר לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום היא ללמוד אודות המטבעות החדשים, ובעמוד זה תמצאו מידע בסיסי לגבי ביטקוין ושאר מטבעות דיגיטליים.

הביטקוין, ה-USDT, האת'ריום, הקרדאנו ושאר המטבעות הדיגיטליים נתפשים, ובצדק, כעתיד של הכסף. מצד אחד הם מהווים מהפכה דרמטית בתחום, וכבר היו מי שהשוו את פיתוח הבלוקצ'יין לפיתוח המחשב האישי בשנות ה-70 של המאה הקודמת והקמת רשת האינטרנט לפני כ-30 שנים. מצד שני, מדובר בהתפתחות טבעית בתחום שהתרחשו בו שינויים רבים לאורך ההיסטוריה - וכדאי להכיר אותם כדי להבין טוב את שוק הקריפטו ואת ההזדמנויות שהוא מספק.

אחת לזמן מה מדווחות הכותרות על עוד שבירת שיא של הביטקוין. כך לדוגמה בדצמבר 2020 חצה המטבע הדיגיטלי המפורסם ביותר את רף ה-20,000$, ובכל כלי התקשורת עסקו בכך - ו-10 חודשים מאוחר יותר, באוקטובר 2021, כבר זינק שוויו של הביטקוין ללמעלה מ-67,000$. מצד שני יש גם נפילות משמעותיות, וקונצנזוס בקרב כל הכלכלנים והמומחים בתחום הכלכלה המבוזרת: לפני שקונים מטבע קריפטוגרפי, ובפרט ביטקוין, חובה ללמוד אודותיו ולהבין את העקרונות המרכזיים של המסחר בו.

ביטקוין, ובעצם שוק הקריפטו כולו, הוא עולם חדש עבור רוב הישראלים. חדש וחדשני, וגם כזה שמספק לא מעט הזדמנויות אבל חובה להתנהל באופן בזהירות מרבית. בפרט חשוב לקחת בחשבון את התנודתיות הגבוהה בשערי המטבעות הדיגיטליים ובראשם הביטקוין.

שוק המטבעות הקריפטוגרפיים מושך אליו יותר ויותר אנשים, ולמרבה הצער גם יותר ויותר גורמים עברייניים. לפי נתונים של חברת מחקר בינלאומית בשם elliptic, שמתמחה בכלכלה מבוזרת (Decentralized Finance), משקיעים תמימים הפסידו ב-2021 למעלה מ-10 מיליארד דולר עקב הונאות DeFi - זינוק חד לעומת השנה שקדמה לה. זוהי תופעה כמעט בלתי נמנעת - בכל תחום שיש בו פעילות כלכלית ערה יש גם ניסיונות להונות - ולכן חשוב לדעת לזהות את תמרורי האזהרה הרלוונטיים.

error: לא ניתן להעתיק תוכן